Posted: December 26, 2004 in Uncategorized

Merry Christmas er’body!!

It’s kinda late right now, so i won’t really elaborate on what’s been goin’ on lately. It’s been perdy cooh as of late! I’ll write more later. But right now, i gotta get some sleep….we leavin’ for Boise tomorrow….bowl game….i’mma freeze…so yeah i’ll update when i get back. Take care, and I hope your Christmas was awesome…Happy Birfday Jesus!!! Thanks for bein’ born, and saving us all!!!

I love y’all….w/all my heart!!!
-Marcus

Advertisements
Comments
  1. Anonymous says:

    MERRY CHRISTmas & GOD BLESS

  2. ScoobyDoo247 says:

    Merry Christmas man. Have Fun at the bowl game dont freeze up to bad n become a blackcicle haha

  3. Anonymous says:

    have a great time sir

  4. Anonymous says:

    hey mar-kess! *you know how it sounds* haha hope you had a fantastic christmas and even though it’s a lil late to say this, but i hope you have a safe trip. one of my xmas “presents” is that i’ve gotten to know you better over the last year! dude!! it’s already been a year ! thats insane!! hehe take care hasta la pasta

  5. nrmaste says:

    Merry Christmas Marcus!!!! Have fun in Boise! I’ll be watchin ya’ll!!

  6. AmyShmamey says:

    Merry Late Christmas Marcus… I hope you had an awesome one…..and you deserve it…I’ll see ya soon…cuz I think I feel a fever coming on!! Much Love!! 🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s